مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-04سياسي

راهپیمایی باشکوه 13 آبان نشان دشمن شناسی مردم است


استاندار گیلان 13 آبان را نشان از دشمن شناسی دانست و گفت: مردم این استان همصدا با مردم انقلابی سراسر کشور زیر بارش باران شدید در راهپیمایی عظیم 13 آبان شرکت کردند تا به دشمن نشان دهند استکبار جهانی و توطئه های آنها را شناخته اند و با بصیرت به مسیر خود ادامه می دهند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان 13 آبان را نشان از دشمن شناسی دانست و گفت: مردم این استان همصدا با مردم انقلابی سراسر کشور زیر بارش باران شدید در راهپیمایی عظیم 13 آبان شرکت کردند تا به دشمن نشان دهند استکبار جهانی و توطئه های آنها را شناخته اند و با بصیرت به مسیر خود ادامه می دهند.

اسدالله عباسی امروز، شنبه در جریان برپایی راهپیمایی باشکوه 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در جمع راهپیمایان شهر رشت و زیر بارش رحمت الهی باران در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یادآور سه رخداد تبعید حضرت امام خمینی(ره) در سال 1343، کشتار دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 به دست دانشجویان پیرو خط امام راحل در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در مکتبی تربیت یافته ایم که امام امت شناخت کافی از افکار شوم آمریکا و صهیونیسم داشت و بیداری، بصیرت و گفتمان دشمن شناسی و استکبار ستیزی را به ما آموخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی باشکوه 13 آبان نشان دشمن شناسی مردم است

راهپیمایی باشکوه 13 آبان نشان دشمن شناسی مردم است